Saker jag ogillar

torsdag, juli 06, 2006

Toaletttankar

Det ter sig så att jag har snöat in på toalettinlägg vilket jag inte har någon bra förklaring till. Kanske kan det vara så att ett toalettbesök stimulerar tankarna då yttre stimuli är något begränsad på en toalett. Det vill säga om man inte är på besök hos någon för då kan man alltid roa sig med att läsa på diverse förpackningar och dylikt.

Nåväl, på toaletten på den förfesten jag var på igår så fanns det inte så många förpackningar att läsa på så jag uppmärksammade andra saker. Varför har fina flickor toalettborstar - det måste väl vara helt onödigt efter som de (som alla vet) aldrig gör "det där"?

Där jag satt passade jag på att skicka iväg denna fråga med ett sms till Hanna som genast svarade:

"För att stygga pojkar som du kommer på besök.
Äcklig reflektion by the way...
"

Jag tar det som en komplimang.
Både stygg och äcklig, inte illa.

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home