Saker jag ogillar

torsdag, juli 20, 2006

Attityd

Operation förflyttning av inlägg

De påstod att jag hade någon slags "attityd". Att mitt viftande med kökskniven var ett tydligt tecken på det, likaså mitt försvarstal rörande hur det kom sig att vi inte hamnade på det utestället som tydligen var kvällens mål. Något som tydligen var mitt fel. Förnärmad valde jag att med en något agiterad ton skylla allt på kvinnors tid i badrummet vilket inte gjorde ett prickfritt intryck. Speciellt inte då jag lyckades blanda in en militant feminist samt hennes papiljotthårspopsnöre till pojkvän som egentligen inte hade ett dugg med saken att göra. Jag skyller allt på det hembrygda ölet som serverades ur vad som såg ut som gasbehållare med liggunderlag virade runt sig. Fast egentligen behöver jag inte skylla på något, jag har ju rätt - och inte f*n har jag någon attityd!